zaterdag 5 juni 2010

test één twee drie

mobiel bloggen, lekker handig! altijd en overal. loosha doet de 24h
ecomony ; )
plaatjes op je blog zetten kan ook dus dat ook meteen even testen..
wat je hier ziet: een reclame van Didi. het deed mij denken aan een
fantastische kunstenaresse: Yulia Brodskaya. waanzinnige
papiertechniek. als jij weet hoe deze stijl heet, laat het me weten.
haar werk geeft mij veel inspiratie: www.artyulia.com. misschien toch
eens naar de Pipoos om te kijken of ze geen boekje erover hebben... zo
lang geleden dat ik heb geknutseld, ik heb er wel weer zin in!

2 opmerkingen:

  1. Beter laat dan nooit - ik had dit zelf ook bij Didi gezien en had er gelijk weer zin in. Dit heet filigraan in het nederlands, quilling in het engels en duits. Pipoos heeft het helaas niet meer, heb zelf de strookjes op ebay besteld en een duits boekje bij amazon.de De voorbeelden in de boekjes zijn niet te vergelijken met het werk van Yulia maar het geeft je wel de basistechnieken. Heb zelf hier een verzameling van voorbeelden http://pinterest.com/karinvdb/creative/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi karin, bedankt voor je reactie en je site met voorbeelden... zitten prachtige exemplaren bij. ik was er onderhand via Pipoos achter gekomen dat het filigraan heet. had het vroeger wel eens gedaan ook. heb je zelf ook iets gemaakt? ik vind die binderclip cool! : )

    wist je dat Yulia ook een Google Chrome skin heeft? hierbij: https://chrome.google.com/webstore/detail/jlgdloilieclkegafohackmhffbmdpko?hl=nl&hc=search&hcp=main

    BeantwoordenVerwijderen