zaterdag 5 juni 2010

got to try this one...

lang geleden.. wilde ik al eens bloggen, maar dat blijft dan bij een wens. het echt doen is nog een tweede. wie heeft er nou zin om mijn uitkraamsels te lezen? maar als zelfstandig onderneemster en eigenaar van Loosha | concept & vormgeving is het natuurlijk wel leuk om zo nu en dan over je ding te berichten. en als jij de enige bent die het wil lezen? dat is ook prima! welkom... doe ik het alleen voor jou ; )

laatst met vriendinnetje Annette van Busnizz Communicatie een lijstje blog-onderwerpen gebrainstormd, dus u kunt wel iets verwachten! allereerst wil ik je wijzen op een site die ik heb ontworpen voor mijn vaste klant Bureau Vastgoed Onderzoek en die door WJ van Geohost in een CMS is ingebouwd. al met al aardig gelukt samen, de komende tijd zal de site nog verder gevuld worden. check it out!

fijn weekend,
Ginny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten